15 Şubat 2012 Çarşamba

458. Metod

17 şarkı sonunda evdeyim.MP3 salaklığında son noktalar.

Zamanı gelmiş.20 Şubat itibariyle uzunca bir süre hiçbir yerde yokum.Çok önemli 2 ya da duruma göre 3 ameliyatım var.Kistler gidecek dertler bitecek?Bok ye.

Doktorlar sadece şu 3 şey için vardır :

1:Eczacıların başına bela olmak için.
2:Arabayı temiz kullanmak için
3:Boktan haberler vermek için

3.sü geldi girdi mabadıma.Ciddi ameliyatlarmış,hasar kalabilirmiş filan.Hiçte korkmuyorum!

19'da hastaneye yatıyorum.Bedenime windows xp kurulu ve hastanede service pack 2 yükleyecekler."Xp'mi kaldı lan!" diyen yok.İyi.

Evdeki gözyaşı seremonisi de bitmeyen ayrı bir dert.Hoşçakalın sevgili herkes.20 şubat ve sonrasında sosyal ağda beni değil kardeşim Onur'u göreceksiniz.Bir de yaklaşık 50 tane öykü yazdım buzluğa koydum,Onur ısıtıp buraya sofrayı kuracaktır.

Kaybettim ben tüm gücümü.Çok yorgunum.Çok yalnızım.Ama hiçbir kitap tam ortasında bitmiyor işte.Bir sonu olmalı.

El ve dağ.

3 yorum: