14 Şubat 2012 Salı

Gece saat oniki

"İnsan 30'una kadar kâr etmeye bakar,sonra cepten yer"

Trademark'ı babama aittir.Ara ara,daha doğrusu eşref saatinde söyler bunu.Tüm gülen yüzlerin suratına limonu sıkar bu sözü.

Ben 30'larıma girdim gibi.23 yaşındayım ve sermayeden yiyorum ,dükkanı  kapatıyorum sanki.Elimde ne varsa gitti.Sağlığım,huzurum,param,sigaram.Aslında en önemlisi çok sevdiklerim,en sevdiklerim.Bugün de Anton gitti.Daha gelmeyecekmiş Türkiye'ye.Sarılamadım.Ağlayamadım.Onda da sermayeden yiyorum besbelli.

Gitmeden,geçen oynadığımız oyunun listesini yapmış.Miraç'ın enleri başlığı vardı.Kendi kendime anket doldurmuş gibi oluyor ya da ergenlik milliyetçiliği gibi de diyebilirsiniz şu anda sırtım hâla ağrıyorken ama hoş olmuş.En iyi anlayan o olmuş.Şöyle bir şey idi :

Miraç'ın
- en büyük korkusu : korku
- en güldüğü şey : babası ve soruları
- en büyük nefreti : sahtelikler
- en duymak istediği: yanındayım
- en öldürmek istediği : tüm Acıbadem çalışanları,Yaman,dilenciler,kış günü trend uğruna hâlen tayt giyen kadın kısmısı
- en özlediği: güvenle tutan bir el
- en büyük hayali: hiçbir zaman hayal kurmadın Miraç
- en sevdiği:kalem ve kağıt
- en pişmanlık :Los Angeles'a gitmemek.
- en korkunç işi:Yaman'ı öldürüp diriltmek
- en unutamadığı: Selanik
- en iyi yaptığı şey:dinlemek ve anlamak
- en büyük acısı:Nil'in bütün kistlerinin yerini eliyle koymuş gibi bulup hepsini sıkması.
- en güvendiği: kalp
- en büyük ihtiyaç: huzur ve önemsenmek

Hepsini yazmak istemiyorum ,zaten okurken "çokta penis " dediniz duydum.Pis!Aferin lan Anton annem bilmez bu kadarını.En büyük pişmanlık konusunda yarıldın gerisi tamamdır.

Ayrıca bugün anladım ki Gözde'nin bedduası benimkinden beter.Hatırlarım da...
2006'nın bir nisan günü.Hatta yamulmuyorsam tam 1 nisan günü.Annesi "kızımı kurtar,istediğini yaparsan,istediğini yaparım" demişti.Ağlıyordu.Obsesif Kompülsif bozukluk dedi.Benim yüzümdenmiş."Düzelt" dedi."Biraz yüz ver,ya da onunla gez dolaş işte hep senin yanında olmak istiyor,bizi unuttu,herşeyde seni arıyor,istiyor" 

Ertesi gün 
- Tamam Gözde.Anladım ki beni senin kadar seven yok,olmayacaktır da.Kabul ediyorum.Hayatımda ol.İstediğin herşeyi yapabilirsin.Ama benden aynı şeyi isteme.Sen bana koşarken ben sana yürümek için düşünüyor olacağım bir süre.Bu yüzden ben senin sevgilinim ama sen benim sevgilim değilsin bir süreliğine.Zaman var.
- Sen varsan...Ne isimle yanımda olursan ol sorun yok.Seni ölesiye seviyorum.Bunu sende engelleyemezsin.

Ayrılınca bir beddua etti.Ve bir de bir şarkı dinletti.Emel Sayın - Olmaz böyle şey.Sen haklıydın Gözde.Çok haklıydın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder