20 Şubat 2012 Pazartesi

Raskolnikof! Piç!

Merhaba.

* Bu ülkenin en gerçek kahramanı aslında Murat Kazanasmaz'dır ve onun kadar net biçimde   "günaydın" diyen yoktur.Tavrını koyar,Kavacık'ı anlatır,gider.Sana cevap hakkı vermez,hayran kalırsın,özlersin."Yarın birşeyler değişir" dersin.Değişmez.Murat Kazanasmaz değişmez,karizmasından asla taviz vermez.Murat birdir,Miraç onun kolu ve eltisidir.
* Reha Erus ile Romalı Perihan evlensin.


____________________________________________


Esas meseleye geçiyoruz.Bugün çok uzun bir aradan sonra yalan söyledim.(burayı Twittervari kullanıyor olmama inanamıyorum)Neden söyledim ?Olay örgüsü şöyle efendim:
N.K : Dünden kalan kahve var biraz.Var mı isteyen?
M.B : Ben içerim abla.Dur yapayım.
...
M.B :İyi oldu kahve yaptığım yaa.Fal bilen var mı?
M.U.K.T.A.A.İ.A: Ben iyi bilirim.Yakınlaş.
...
M.U.K.T.A.A.İ.A:(sçtın oğlum...)Adında "Y" harfi olan biri var.Haneye yakın.Girip çıkmışlığı var.Birliktesiniz ve ondan ümitlisin.Onun seninle ilgili planları var.Bunun için uğraştığını görüyorum.Senden daha güçlü hisleri var.Tutkulu diyebilirim.Yakın zamanda somutlaşacak şeyler var ama sen çok şey düşünüyorsun.Karamsar gibisin.Bunlara gerek yok.Planlar tutacak.
M.B: Dile benden ne dilersen.


Özür dilerim.Affet "M" ama falın bok gibiydi.Anlatsam oracıkta ölebilirdin.Zaten bugün seni son görüşüm oldu iyi hatırlarsın böylelikle.Yıllar sonra birine yalan söyledim.Buna ne diyeceğimi bilemiyorum.


Birini mutlu etmek için yalan söylemek nedir ki?Birini mutsuz etmek için doğru söylemek nedir ki?
Son zamanlarda aşırı şekilde uykum geliyor.Bu bir alıştırma mı Patron?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder