21 Şubat 2012 Salı

Umut vergisi

Ben Cruyff'tan daha iyiyim.

Ama bu gerçek yarın bu saatler civarı hastaneye yatacak olmam gerçeğini değiştirmiyor.En çıldırtıcı silahlarımı aldım ve Rabbim bu kahredici ordumla düşmanıma büyük bir azap yaşatacaktır.Kuşkusuz.Ben İsa'yım ama 12 havarimden bir tanesi değil 11 tanesi Judas.Hepsi kahrolmalı.

Yarın merhamet günü.

Hazırım.
Happyness'ı ayrı ayrı çok özleyeceğim.Her kimin kalbini kırdıysam yarın hastaneye gelip doktor kılığına girip "anestezi yapacağım" diyerek vücuduma kezzap enjekte edebilir.Buna karşı koymayacağım.Ve gerçekten özür dilerim.

Silahlı mücadele yolunu ben seçmedim fakat düşmanlarınızı yelpaze ile püskürtemezsiniz.

Mart ayı geliyor.Tanrı'ya verginizi unutmayınız.Hepinizi çok özlüyorum ve bu devam edecek.
Hoşçabak zatına zübde-i alemsin sen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder